dijous, 20 de setembre del 2007

L'apunt de Xevi Xirgo (director El Punt)

El Punt

Ja ho sé, que no descobriré res de nou, i que tots sabem que el PSC té aquesta mena d'esquizofrènia segons si vota a Barcelona o a Madrid. Però hi ha coses que no deixen de sorprendre'm.


La diputada del PSC Montse Palma i el diputat del mateix partit Àlex Sàez ho deuen trobar del tot normal. Però jo no acabo d'entendre per què dimarts, al Congrés, van votar en contra de modificar la llei de l'esport i permetre que la selecció catalana pugui participar en competicions internacionals.


Sí, ja ho sé que ho van fer tots els diputats del PSC a Madrid, però jo parlo dels que tinc més a prop. No entenc per què Palma i Sàez van votar en contra de donar ales a les seleccions catalanes si, quatre dies abans, el mateix responsable d'esports del PSC, Josep Monràs, defensava la celebració del Catalunya-EUA.


I no ho entenc si el PSC al Parlament ha votat en més d'una ocasió en favor de la selecció catalana. Però ja ho he dit en més d'una ocasió: no em facin cas, en temes de política jo em considero un ignorant.